25 Eylül 2018 Salı

Komik İtiraflar - Bende Salağım Çünkü?

01| Vardar 16 Bay: O yağmurda minibüs durağında bekleyen karı-koca minibüse bindiler. Kavgalı oldukları her hallerinden belliydi. On beş dakika sonra kadın şöföre parayı uzattı."Burdan bir tam bir de hayvan alır mısınız? " Şoför az daha kaza yapıyordu!!

02| Nihan 21 Bayan: Geçenlerde akvaryum merakı olan bir yakınıma çiklet cinsi balık almaya karar verdim. Balık satan bir dükkana gittim ve içerdeki adama "pardon sizde çiklet marka balık bulunur mu" diye salak bir soru sordum. Adam gülmeye başlayınca kurduğum salak cümlenin farkına vardım ama çoktan rezil olmuştum:)))

03| Nejla 20 Bayan: İlkokuldayken başarısız olup da sınıfta kalanların bütün yaz tatili boyunca okulda kaldıklarını düşünürdüm. Bu nedenle derslerime çok çalışıp başarılı bir öğrenci oldum. Yani salaklığım zeki olmama neden oldu.

04| Jey_Lo 28 Bayan: Hangi köprüden gelsem az yazar, birinci köprüden mi, yoksa ikinci köprüden mi?" Babam sordu "nereden bindin taksiye?" Annemin cevabı "Kadıköy'den" :))


05| Fatma 28 Bayan: Yıllar önce erkek kardeşimin arkadaşıyla yolda karşılaştık. Bana selam verdi. Ben de o an, boş bulunup ne hikmetse ona dudağımla öpücük hareketi yaptım. Ama o anda aklım başıma geldi ve tepeden tırnağa kızardım. Sonuç; o günden sonra yıllardır birine selam verecek olduğumda nasıl davranacağımı ölçüp biçiyor sonra selam veriyorum ve hala evdekiler akıllarına geldikçe eğlenmek için bana öpücük atıyorlar.

06| Esra 19 Bayan: Skype'de zaman geçiriyorum. Kim olduğunu bilmediğim bir şahıs benden camını kabul etmemi istiyor. Evet yaptm bu salaklığı kabul ettim. Cam açıldı ama karşmdaki görüntü kendimi resetlememe yetti. Adam karşmda açmş ç.künü, şekilden şekile giriyor. O anda engelledim onu. Ya salak Esra tanımadığn adamı ne diye kabul edersin ki.

07| Ferhan 41 Bay: Ben bir salağım. Çünkü japon malı sanarak Yumatu marka bir müzik seti aldım. Soran arkadaşlarıma da hava atmak için japonyadan özel olarak getirttik dedim. Ta ki Yumatunun aslında bir Türk markası olduğunu ve açılımının da Yunus-Mahmut-Tuncer olduğunu öğrenene kadar.

08| Fatih 22 Bay: Masadaki eti bıçakla değil de çatalla bölmeye çalıştığım, kopya hazırlarken mutlaka bir şey öğrenirsin zırvasına inandığım, kızların kirli sakaldan hoşlandığını duyduktan sonra hacı sakalı bıraktığım için ben bir salağım.

09| Zola 18 Bay: Abim eve geç kalmıştı cep telefonuda kapalıydı annem çıldırmak üzereydi. ''arayın şu çocuğu eve gelsin '' diye bağırıyodu... Ben de anneme telefonun kapalı olduğunu söyledim... annemin verdiği cevap üzerine dumur oldum... "O zaman mesaj çekin de telefonunu açsın"

10| Cankat 24 Bay: Arkadaşım bir salak. Bir Gün arkadaşlarla Cuma namazındaydık. İlk sünneti kıldıktan sonra, farza geçtik. Sonra işte arkadaşlarımdan biri -insanlık halidir- hapşırdı. Diğer arkadaşım da namazda iken "çok yaşa " demez mi? Ama var ya selam verildikten sonra bütün cemaat gülmekten yerlere yattı.

11| Gamze 16 Bayan: Ben bir salağım, çünkü; saçlarımda çok kepek vardı. Ne yapsam kepeklerimden kurtulamıyordum. Arkadaşımın saçı bitlenmiş diye kafasına domestos dökmüş ve geçmiş. Ben de domestos belki kepeklerimi geçirir diye saçlarıma döktüm ve yıkadım. Artık saçlarım hem kepekli hem dökülüyor:)

12| Cihat 17 Bay: Daha 2-3 seneye kadar bütün 50 NC kamyonetlerinin hepsinin Nevşehir(50) plakalı olduğunu sanırdım. Gerçeği öğrendiğimde şoke olmuştum:(

13| Tarık 19 Bay: Annemle alışveriş yapıyoruz. Mağazanın üst katına çıkıcaz, ben çıktım. Arkamdan annem geliyor. Merdiven başında cansız manken var. Annnem birdenbire durdu. Anneme "hadi anne çıksana" dedim. Annem ne dese iyi: "Dur oğlum beyefendiye yol veriyorum. O geçsin çıkıcam" :)

14| Dağhan 23 Bay: Sim kartımın puk kodunu cep telefonumun mesaj kısmına kaydetmişim. Kart bloke olunca mesajlar kısmına giremediğimde anladım, bende bi salağım.

15| Büşra 17 Bayan: Uğurkan Erez yarışmacılardan birine "senin ikizin varmış oğlum" dedi. Çocuk da "evet" dedi. Sonra zeki Uğurkan Erez ne sorsa beğenirsiniz "peki ikizin kaç yaşında?" Bir insanın ikizi kaç yaşında olabilir. Nasıl bir salaklıksa artık:)

16| Danger 22 Bayan: Sınav gecesi çok çalıştığım icin derste uykum geldi. Birkaç dakika sonra bir ses "çay ister misin?" dedi. Ben de annem sanıp, "yanında sütlü kurabiye olsun" dedim. Uyandığımda öğretmen bana tip bakıyordu. O gün yerin dibine gitmek istemiştim..

17| Cenk 25 Bay: Geçen gün kız arkadaşımla telefonda konuşuyordum ve tartıştık. Kız arkadaşım habire konuşuyordu. Ben de sinirle "şimdi sen sus, ben konuşucam" dedim. Uzun süre konuştum. Karşıdan hiç ses gelmiyordu. Meğerse şarjım bitmiş, kendi kendime konuşup durmuşum. Sonra tekrar ardım ve "benim telefonum ne kadar zamandır kapalı" diye sordum. Aldığım cavap 45 dk oldu. Tabi koptum.

18| Gökçe 27 Bayan: Evimizin kapısını yeni yaptırmıştık. Komşudan çıkıp evden bişey almalıydım, anahtarı alıp kapıyı açmaya uğraştım ama kapı açılmadı. Kapıyı takan adamların hatasıdır diye adamlara bir hayli sövdükten sonra kapının aslında komşunun kapısı olduğunu anladım:)

19| Ahmet 14 Bay: Küçükken yağmur yağdığında haaşa Allah bize tükürüyor zannediyodum acaba çok mu salakmışım???

20| Mehmet 22 Bay: Küçükken Ali Baba'nın hem çiftliğinin hem de kırk haramilerinin olduğunu sanırdım:))

21| RUJ 20 Bayan: Küçükken çok salaktım. Fotoğraf çektirmekten korkardım. Çünkü fotğraf çekilirken o insanların fotoğraf makinesinin içine girdiğini ve bir daha dışarı çıkamadıklarını zannederdim. Kendimden utanıyorum:))

22| Yüksel 15 Bay: Küçükken asansörü çalıştırdığımda apartman toprağa giriyor, asansör yerinde kalıyor zannediyodum.

23| Mosaic 22 Bayan: Kibris'in elektrik sorunu malum. İki gun varsa bir gun yok elektrikler. Gecen yil Kibris'ta ogrenci iken ev arkadasimla TV seyrediyoruz, ben seslendim "Zeyneeep bi lambayi yaksana elektrikler var miymis?!!" Tabi kızcağız yatti yerlere, ben bayagi gec anladim :) Acaba ben salak miyim???

24| Mahmut 32 Bay: İşe giderken öyle dalmışım ki asansör kapısını evin anahtarıyla açmaya çalışıyordum. Allahtan kimse görmedi:)

25| Londrali 38 Bayan: Alisveris yaparken genelde kendimden gecerim. Gecenlerde aldigim kiyafetlerin parasini odemek icin kasaya geldigimde kasiyere kredi karti uzattim. Neden elime bakakaldi da elimden alip makineye cekmiyor diye sinirlenirken uzattigim seyin kredi kartı değil tampon oldugunu farkettim ve yerin dibine girdim.

26| Gülden 17 Bayan: Odamın tavanına fosforlu yıldızlardan yapıştırmıştım. Bir gece tam uykuya dalacakken üstümdeki yıldız başıma düştü. Ve ben naaptım; içimden yıldız kaydı deyip hemen bir dilek tuttum:-)

27| Aydın 21 Bay: Küçükken Temel İçgüdü filminin basrolünde Temel Reis'in oynadigini, Sharon Stone'un da Safinaz rolünde oldugunu sanırdım.

28| Sinan 22 Bay: Ben gerçek bir salağım. Neden mi? Çünkü sitedeki salaklık gönder sayfasındaki kodu bile yanlış yazdım. Daha ne olmasını bekliyorsunuz?

29| Peaces 15 Bay: Evde tek başıma kaldığım bir gün 'kadının sesi' adlı programı başından sonuna kadar izledim. Yaptığım bu salaklığı program bittikten yarım saat sonra farkettim. Kendimden utanıyorum, ühühühü!!!

30| Koray 17 Bay: Bizim sınıfta Fatma diye bir kız var. Aslında fazla salak değil ama arasıra böyle şeyler oluyor. Gazetede okuduğum güneş tutulması için Bursa'dan saat 12'de gözükmeye başlicakmış dediğimde bana "öğle 12 mi yoksa gece yarısı mı?"diye sordu. Sonra da "gece olursa göremeyiz" demesi hala kulaklarımda çınlıyor.

31| ELa 20 Bayan: Tam bir rezillikti. Cuma gunu istiklal marşı için bahçede toplandık. Derken mikrofon bozuldu. Tüm lise istiklal marşı için sessiz ve pür dikkat beklerken birden benim telefonum 'hello moto' diye başladı. Tüm okul bana baktı. Yerin dibine geçtim. Telefonun sesini açık unuttuğumu nereden bilebilirdim.

Daha fazla komik itiraflar burada..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder