25 Eylül 2018 Salı

En Güzel Sözler Süperler

01| Içine birden garip bir çalisma istegi gelirse, otur bekle geçsin..

02| Hayat sahnesinde bütün yeteneksiz figüranlara bir rol vardir.

03| Herkesin haksiz olmasi senin hakli oldugunu göstermez

04| Baskalarini sık sık affedin, ama kendinizi asla!

05| Sinavlarda adini yazana 50 verilsin. Baslamak bitirmenin yarisidir!
06| Mutlulugu yasaman için asik olman gerek, asik olman için beni sevmen gerek!

07| Çevreye verilen rahatsizliktan dolayi özür dileriz. Sessiz Çogunluk.

08| Gülümseyin çünkü gülümsemek dudaklarin ikinci olarak yaptigi istir.


09| Gel kalbimde yasa, kira falan istemem..

10| Her sey yolundaysa bir seyler kesinlikle gözünüzden kaçmistir.

11| Bir tarafiniz ne kadar çok kasiniyorsa eliniz ulasacagi yerden o kadar uzaktir (Tecrübe!)

12| Evde patron oldugunu söyleyen bir erkege kesinlikle inanmayin. Çünkü muhtemelen baska yalanlar da söylüyordur.

13| Eger öküzlerle domuzlar konusabilselerdi, konustuklari tek sey yem olurdu!

14| Demokrasilerde istediginizi söyleyip, söylenenleri yaparsiniz.

15| Ati alan Üsküdar'i geçti. Biz takibe devam ediyoruz. Merkez! Tamam!

16| Turiste güler yüz gösterin ki, aldatildigini anlamasin!

17| Ayda 200 milyon kazanmak ister misiniz? O zaman aya gidin.

18| Erkeklerin asklari belediye otobüslerine benzer. Kimilerini indirir, kimilerini bindirirler.

19| Baharin günesine, erkegin sevgisine güvenilmez.

20| En büyük intikam affetmektir. Benden ne zaman intikam almayi düsünüyorsun?

21| Bir gün sismanlayip da dönersen geri, kalbimin kapilarindan sigabilirsen gir içeri!

22| Eger beni bu sokakta, bu mahallede, bu sehirde bulamazsan? bilki ben, Gözlerinin daldigi yerdeyim..

23| icim o kadar senle doldu ki. İnsanlar seni göz bebeklerimde görürler diye bakmaya korkar oldum!

24| Unut dediler unuttum. Ama seni degil, unut diyenleri!

25| Dünyada iki kör olduguna inaniyorum. Biri beni göremeyen sen, biri de senden baskasini göremeyen ben.

26| Altin gibi çocuktu, bozup bilezik yaptilar.

27| Cesur ol, degilsen bile öyle davran, kimse aradaki farki anlamasin!

28| Sevmek ölmektir bence bende sevmiştim ölmeden önce!

29| Aşk sevgi ister, sevgi samimiyet ister, samimiyet zaman, zaman ölmekten beter!

30| Arkadaslik bir elmaya benzer ama elma ikiye ayrılınca arkadaslik bozulur.

31| Ask meraktan ötürü baslar, aliskanliktan ötürü devam eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder