25 Eylül 2018 Salı

Ece'den Güzel Sözler

güzel sözler, güzel aşk sözleri, en güzel sözler, hazır güzel sözler sitesi

Gözyaşımla ıslattığım şu caddeler şahit nasıl sevdiğimi bilirler onlar bir gün sevmeyi öğrenirsen gel eceisminde bir kız yollarını gözlüyor olacak vefasız sevgili:(

Yazı Güneşi Cama vuruyor yine hasretim o eski gülüşlere yaşlandı gözlerim buğulu bakıyor artık gelde son ver bu hasrete.

Yıllar oldu aylar oldu gelmedin hala yollarında takılı kaldı gözlerim gözyaşlarım sel oldu ırmaklara karıştı gel bitanem artık.

Kader ağlarını ördü gene mahzun gönlüm yangın yeri gibi gözlerim buğulu özlem dolu ahh yaşlandı artık bu ruh.

Keske cocuk kalsaydim da kalbim yerine kalemimin ucunun kirilmasini dert etseydim

Gözlerini aramam eğer sen yoksan, sevgi acı verir gerçekten sevmezsen.

Kaybolan yıllarımı geri verseler almam çünkü yine kaybedeceğimi biliyorum

Artık insanlara güvenmiyorum. Çok fazla kırıldım. Çok fazla zaman harcadım hem de hiç olmayacak insanlar için.

 
Yolun düşerse sol tarafımdaki kente, buralar bir zamanlar hep benimdi diyeceksin.

İnsan yoruluyor bazen, öyle dinlenmek, düşünmemek de işe yaramıyor, her şeyi bırakıp kaçası geliyor, kendinden bile.

Aslında insan büyüdükçe dert büyümez, dert büyüdükçe insan büyür!!

Ben senin fısıltılarını duydum ama sen benim haykırışlarımı duymadın.

Gerçek şu;ki sen beni, bir başkasını sevdiğin, için sevmedin oysa bende seni, senden başkasını sevemediğim için.

Seni seviyorum demek büyük risk bazen bütün hayatının içine eder.
Bazı insanlar yan yana gelmesi gereken iki kelime gibiler; Ancak birlikteyken anlamlılar. Kader ise onları ayrı yazmıştır.

Aşktı sadece seninle yaşayacağımız istemedin, Huzurdu seninle bulacağımız, Mutluluktu yaşayacaklarımız. Her, şeyi başkasıyla yaşamayı tercih ettin söylesene aşkım beni hiç mi sevmedin.?  

Daha fazlası >>> Güzel sözler

1 yorum: