25 Eylül 2018 Salı

Bu Sözlere Bayıldım

 YaŞaMıN üZeRiNDeN aTLaYıP GiDiŞiN Gißi aCıNıN üZeRiNDeN aTLaMaYı öĞreT baNa ! Ne KaDaR YüKSeLmeYe ÇaLıŞSamDa TaM oRTaSıNa düŞüYoRuM

Saygı istiyorsan, saygı göstereceksin. seviLmek istiyorsan, sevdireceksin. Tartışma yapmak istiyorsan, Iki kez dü$üneceksin.

Mal Sahibi, Mülk Sahibi Hani Bunun İlk Sahibi ? Malda YALAN, Mülkte YALAN al birazda sen oyalan.

Sen benim; YARADAN’dan ötürü yaradılanı sevişim, bir adım gelene on adım gidişimsin... ve herkesi olduğu gibi kabul edişimsin..

Sen benim; Bugünüme şükür ve yarınıma dua edişim, azla yetinişim, çoğa göz dikmeyişimsin ve kapanmayan avuç içimsin...

GùzeLLik GòréCeLi ßir KavRaM DeqiLdir . GùzeLLer AraSıNda SeçiCiLik VarDır . ÇiRkiNiN Hiçßir GüzeL yàNı YoktuR

10| Baskalarina imrenme, cok kimseler var ki senin hayatina imreniyorlar.Ne EkTiYSeN oNu BiÇeRSiN.

11| Kendini yanlız hissettiğinde elini yüreğine koy ben hep oradayım!!

12| Okul tuvaletinde içilen tek dal sigara gibisin, degerlisin teksin ama herkes bir fırt alıyor.

13| Boş ver yüreğim Sen muhtaç değilsin böyle gıdımlık sevgilere. Asıl o muhtaç olsun sevilmeye.

14| Yas tutup yanmak sana mı düşer. Ne büyük aşklar bittide bittim demedi.. Bittim demek sana mı düşer.! Gitmek isteyeni kimse durduramaz. Elveda demeyi bilmeyene elveda demek sana mı düşer. Boş ver yüreğim.

15| Bir akvaryumu yazmak, akvaryumda yaşamaktan kolaydır; bu yüzden her dize biraz eksik, her şiir biraz yalandır...

16| ZORU BAŞARIRIZ, İMKANSIZI BAŞARMAKSA BİRAZ ZAMAN ALIR..

17| ERkek oLmak Romantik bir orTamda güzeL sözLer söyLemek değiLdir, o sözLerin arkaSında duRmaktır.

18| iyi dostu olanın aynaya gereksinimi yoktur.

19| yaNimda kimSe oLmadiqiNdan deqiL yaLnizLiqim.. yaLniz oLduqumu söyLeyebiLeceqim kimSem oLmadiqindan yaLnizim beN

20| Oruç MisaLi Tuttum ßen ßu Aşkı4 SevgiLi Sen İse Ağzına Kaçan Su Gibi ßozdun Herşeyi!

21| Gözlerini yolla Darağacım oLsun kirpiklerini, Yolla ki, senin kollarında ölmeyi yüreğim onur bilsin!

22| Bir Sen var içimde senden öte yaşadığım hissettiğim koruduğum Bir Sen var içimde kimselerin bilmediği..

23| Bir Sen var yüreğimin taa derinliklerinde kimselerin yaşamadığı hayal bile edemediği Bir 5Sen 0varki kendimi unuttuğum

24| ÖvünDurmesiN Seni YukSekLerde oLusuN CamuRda Goge CikaR kAnaDinda Bir Kuşun!

25| Biliyorum yandı gemiler Beni gören Seni bana Diler.. Belkide kapına dayandı çoktan Yeniler..

26| Gece midir insani hüzünlendiren, yoksa insan midir hüzünlenmek icin geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düsündüren yoksa ben miyim seni düsünmek icin geceyi bekleyen!

27| ALLAH İLE OLDUKTAN SONRA ÖLÜMDE, ÖMÜRDE HOŞTUR

28| Sen ßênîm Îçîn ßîr Şîîrdîn.. Şîîr ßittî Sên'dê ßîttîn.. Unutmâ kî ßên ßîr "Şâîrîm" Sênîn Gîbî Nê ŞîîrLêr ßîtîrdîm

29| Bir güz yangınıydı gidişin, Kolay değildi ardından öylece bakakalmak. Yaşanmışlıkların verdiği hüzün,Yaşanamayanların verdiği acı, Bir bir birikti.

30| sevgi karanlık bir tünelde yakılan mum ışıgı gibidir. sana yolunu gösterir ama uzakta ne oldugunu söyleyemez.

31| İnsanın en büyük hatası sevmek değil, Sevmeye layık olmayan birinden sevilmeyi beklemektir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder