22 Nisan 2015 Çarşamba

23 Nisan Çocuk Bayramı

23 Nisan geldi mutluluk geldi çocuk bayramı geldi. Sevinelim arkadaşlar bu bayram bizim bayram. Hayelerim budur işte 23 Nisan. Sevinelim çocuklar bu bayram bizim bayram.

Herkesin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun... Hayata İnat İçimizdeki Çocuğu Yaşatalım

Ulusumuzun kendi geleceğini inşa etme çabasının en somut örneği olan TBMM’nin açılışının 94. yıldönümündeyiz! Ulu Önder ATATÜRK’ün geleceğimizin güvencesi çocuklarımıza armağan ettiği 23Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun.

Herkezin 23 NİSAN ulusal egemenlik bayramı kutlu olsun.

Bugün 23 Nisan olduğunu bildiğim halde "SENİ SEVİYORUM" dese yine inanırım.

Türk milletinin geleceği, bugünkü çocukIarının doğru görüşü ve yorulmak bilmeyen çalışma azmi ile büyük ve parlak olacaktır.



Şehitler ölmez vatan ölmez kahpe soylarına tariz vermez ay yıldız göklerde parlıyor vatan vatan senin aşkın yatıyor kanla yazılmış bir destan bu.

Atam seni çok seviyorum biliyorum sen yoksun ama seni yine de çok seviyorum .Sen çok yenilikler yapmışsın yoksa biz bu okulda olamayacaktık

Bugün 23 Nisan nasıl Gülmez insan Hayatı dolusuyla yaşamaya bugünden sonra başlasa.

Tüm çocuklar buğun eğlenin sizin bayramınız bu gezin tozun mutlu olun anne babalarınızdanda birseyler isteyın bayramınızı tüm içten dileklerimle kutluyorum.

Baharın mutlu günü yurdumuzun kutlu günü neşlerin düğünü güzel 23 nisan inanrak yürekten hız aldık Atatürk'ten bizi ona yükselten bir el 23 nisan.

Kiminin saçı siyah, Kiminin saçı sarı... Ankara'da buluştu, Dünyanın çocukları. Her Yirmi Üç Nisan'da Tekrarlanır bu olay. Buluşma nedenini, Açıklamak çok kolay. Bu kocaman dünyada Ülke sayısı çoktur. Oysa ki hiç birinin Çocuk Bayramı yoktur. Dünyanın çocukları Yurdumuza koşuyor, Her Yirmi Üç Nisan'da Cıvıldaşıp coşuyor. Türkiye konuklarla, Kalpler sevgiyle dolsun. Dünya Çocuk Bayramı Herkese mutlu olsun!

23 nisan cocuk bayramidir ULU ONDER ATA TURKUN COCUKLARAARMAGAN ETTIGI BIR GUNDUR ben 12 yasindayim kosovali savas goren bir cocugum okula gidiyorum evet ama bagimsizlik yuzunden endiseliyim neden diye sorarsaniz cunku anayasa turkceyi kabul etmedi ben de en iyisi internete yolliyim ki herkez gorsun kosovali cocuklarin 23 nisani bile goremedigini.

Baharın mutlu günü yurdumuzun kutlu günü neşlerin düğünü güzel 23 nisan inanrak yürekten hız aldık Atatürk\'ten bizi ona yükselten bir el 23 nisan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder